Meer kantoor-irritaties, "tips om er wat aan te doen"
 


TOP 50 KANTOOR-IRRITATIES

  • x1. Collega’s die luid praten
  • x2. Collega’s die roddelen, pesten, collega's negeren of achterbaks doen
  • x3. Collega’s die altijd te laat komen of te vroeg naar huis gaan
  • x4. Collega’s die ongewenst aan vrouwen zitten of ongepaste opmerkingen maken
  • x5. Collega’s die te veel slijmen bij de baas
  • x6. Collega’s die zingen of fluiten zonder het te beseffen
  • x7. Collega’s die niet regelmatig ontsmetten
  • x8. Collega’s die hun handen niet wassen na toiletbezoek
  • x9. Collega’s die hun spullen uitspreiden van hun bureau naar het jouwe
  • 10. Collega’s die hun mond niet bedekken bij het hoesten of niezen
  • 11. Collega’s die uit hun neus eten; letterlijk en figuurlijk
  • 12. Collega’s die te dichtbij komen als ze met je praten
  • 13. Collega’s die naar kantoor komen terwijl ze ziek zijn
  • 14. Collega’s die zich ziek melden, terwijl je weet dat diegene helemaal niet ziek is
  • 15. Als iemand eten maakt dat niet lekker ruikt en niet lekker smaakt
  • 16. Resten van lunch die op bureaus blijven rondslingeren
  • 17. Collega’s die half opgegeten eten in de koelkast / keuken achterlaten
  • 18. Voedsel in de koelkast waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken
  • 19. Lege melk- en drinkpakken in de koelkast
  • 20. Iemand anders gebruikt je favoriete kopje
  • 21. Collega’s die de vuile vaat in de gootsteen achterlaten
  • 22. Collega’s die de magnetron niet schoonmaken na gebruik
  • 23. Als papieren handdoekjes op de toiletvloer worden gegooid
  • 24. Collega’s die geen nieuwe toiletrol ophangen na het laatste vel
  • 25. Vieze toiletten, vieze wc-brillen en uitpuilende prullenbakken
  • 26. Collega’s die eten weggooien in de prullenbak naast je bureau
  • 27. Collega’s die afval achterlaten op bureaus en in vergaderruimtes
  • 28. Geen prullenbakken aanwezig
  • 29. Afval verkeerd weggooien
  • 30. Vieze vingers op toetsenbord / muis bij gedeelde bureaus
  • 31. Collega’s die weigeren te recyclen
  • 32. Een telefoon die constant rinkelt, terwijl niemand die opneemt
  • 33. Collega’s die een telefoongesprek beginnen zonder beleefdheid
  • 34. Collega’s die luid telefoneren met de luidspreker aan
  • 35. Collega’s die de telefoon ophangen zonder gedag te zeggen
  • 36. IT-problemen, wachtwoorden die niet werken en trage of crashende computers
  • 37. Collega’s die enorme documenten printen en daarmee papier verspillen
  • 38. Printers die kapotgaan, toners zijn op en dus niet op tijd besteld
  • 39. Met veel mensen in een kleine (benauwde) vergaderruimtes zitten
  • 40. Flexplekken: vandaag zit je hier, morgen daar en dan zit je weer ergens anders
  • 41. Vechten om parkeerplaatsen
  • 42. Covid- of vaccin-complot theoretici
  • 43. Geen gemakkelijke kleding kunnen dragen
  • 44. Niet naar muziek kunnen luisteren
  • 45. Lampen die onnodig aan blijven staan
  • 46. ​​Collega’s die de ramen openen zonder overleg met collega’s in de buurt
  • 47. Iemand die de airco aanzet en vervolgens een raam opent
  • 48. IJskoude airconditioning of juist helemaal geen airconditioning
  • 49. Als iemand het raam openzet terwijl het buiten koud is en de verwarming aan staat
  • 50. Niemand zegt ooit dankjewel

Wat kun 👉 jij 👈 er tegen doen?

Download Top 50 issues PDF kantoor-irritaties en print deze uit en hang deze overal op.